Customer Service
Persoonlijke aandacht
Persoonlijk contact komt bij ons op de eerste plaats. Onze enthousiaste en gedreven medewerkers staan daarom altijd voor u klaar. Onze accessoire specialisten staan u graag te woord, zowel telefonisch als op de winkelvloer. Alles om u van het beste advies te voorzien. Wij zetten dan ook graag dat stapje extra voor u.
Onze medewerkers staan voor u klaar!
Altijd bereikbaar, we maken het waar! Dankzij onze webshop, e-mail en fax kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw orders aan ons doorgeven. Maar om u extra van dienst te kunnen zijn, staan onze Customer Service medewerkers tijdens de kantooruren voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Zij helpen u bij het vinden van de juiste artikelen en productinformatie, sturen u offertes op maat en wijzen u op interessante acties van dat moment.
In de winkel zelf kunt u rekenen op onze accessoire specialisten. Zij adviseren en ondersteunen u bij het maken van assortimentskeuzes, denken met u mee (vb in geval van een verbouwing) en zullen u helpen meer traffic in uw winkel te genereren. Daarnaast zijn zij gespecialiseerd in het zo mooi en efficiënt mogelijk presenteren van accessoires.
Wij ontwikkelen samen met u
Ook als u al jaren met ons samenwerkt, geven wij actief ondersteuning en advies. Tijdens de periodieke bezoeken van onze accessoire specialisten wordt altijd gekeken naar de beste oplossingen en eventuele aanpassingen voor uw winkel. Gedurende ons partnership staan wij aan uw zijde. Mocht uw situatie wijzigen, dan veranderen wij met u mee. Altijd een passende oplossing voor elke klant. Dat is wat wij als partner doen.
Heeft u vragen of wilt u ideeën met ons delen? Bel of e-mail ons! Wij helpen u graag verder. U kunt uiteraard ook ons contactformulier invullen.
Vraag het onze accessoire specialisten:
Bel 076 593 93 93 (op werkdagen van 8:15 - 17:30 uur)
Mail naar verkoop@elka.nl